90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.05.19. Jimbohumeister

Rizs "tetoválás"

A mai nappal bezárólag már négy hete vagyok Kinában. Ez alatt a négy hét alatt annyi rizsszem csúszott le a torkomon, amennyi otthon fél év alatt. Azt is mondhatnám, hogy torkig vagyok a rizzsel. Miután visszamegyek Manilába egy hónapig rá sem fogok nézni. De ha már a rizsnél vagyunk ime egy alternativ felhasználás. Egyik kolléga mondta, hogy tud egy helyet ahol irnak rizsszemre nevet, gondoltam ezt kipróbálom. Azt vártam, hogy majd egy bazinagy nagyitó alatt, vagy egy mikroszkóp lencséjén keresztül csinálják egy hajszálvékony, kvázi szike élü tollal. Hát nagyot tévedtem. A rizs "tetováló" egyszerűen csak megfogja egy csipesszel, jól összeszoritja és szabad szemmel - ráadásul mikor én voltam már sötétedett, szóval a fényviszonyok sem voltak a legjobbak - egy toll segitségével egyszerűen ráirja. Ha meg elrontja akkor megy a vacsiba, nagy költsége nincs. Persze nem kell feltétlenül Kináig utazni ezért, lehet ha kimentek a Kistigrisre ott is láttok ilyet.

 

 

komment


süti beállítások módosítása