90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2014.09.06. Jimbohumeister

Zöldség-gyümölcs. Banánon, papayán és avokádón túl - VI.

Na, jól felverte a blogot a gaz. Ahogy látom két hónappal ezelőtt kezdtem el egy bejegyzést, amit most folytatok is. Így szólt:

"Tegnap láttam egy igazi Darwin díjast hazafelé. Egy üveglappal a hátára kötözve biciklizett, szembe a forgalommal. Mondjuk itt a forgalommal szembe biciklizés meg triciklizés néphagyomány."

Azóta, hogy ezt a majdnem két sort kiszenvedtem magamból pár dolog megváltozott. Az egyik az, hogy hazatelepültem de maradt pár téma a fejemben amit mindenképp meg akarok írni úgyhogy most össze is kapom magam. Bevezetőnek írok egy keveset gyümölcs témában.

buko.jpg

Az atis gazdag minden jóban, amitől egészségesek leszünk de olyan kis darabokban jön le a husa és cserében olyan nagy magok vannak benne, hogy a kóstolás elég volt belőle. Persze ha van atis pástétom akkor az már más kategória de nem futottam bele.

A chesa sokkal jobb húsban van csak csöppet száraz.

Ennek a gyümölcsnek pedig nem tudom a nevét de ha nincs kéznél citrom ez megteszi helyette.

komment


süti beállítások módosítása