90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.07.05. Jimbohumeister

Potty és pin@

A téma kifogyhatatlan - ráadásul amit most választottam az örök is. Az első képen a potty nevű wc fertőtlenítő spray látható. A helyieknek gondolom egy márkánál többet nem jelent de nekem ez a potty wc spray igazi csemege - abban az értelemben, hogy lehet blogolni. Nem sokon múlott, hogy harsány nevetésbe törjek ki de sikerült lecsillapítani a rámtörő hullámot és széles szájrágós mosolyba beletuszkolni. Csináltam róla egy képet, a pénztáros meg a közelembe levők elég hülyén néztek, hogy ennek a fehér embernek meg mi baja, hogy ilyen wc-s cuccot fényképez. Íme.

potty.JPG

Potty a pottyantásra

A mai munka utáni programom nagyon nem kellett terveznem-szerveznem, a forgalmi dugó elintézte. Két órába tartott az az út hazafele, ami általában 35 perc szokott lenni. Eléggé elcsigázott, fáradtan és unottan törtem egyre feljebb a mozgólépcsővel, mikor feltűnt ez a horizonton és rögtön átformálta a hangulatom.

pina_1.JPG

Én mondtam, hogy a téma amiről írok örök és mindig ott forog a köz nyelvén - egyébként ebben a cikkben is érintettem: http://90milliofulopke.blog.hu/2012/07/05/magyar_szo_1

Ezt a képet egyben fel is használom egy kis kísérletre. Egyik ismerősöm elmondása alapján - aki online magazinba ír - az emberek arra kattintanak a legtöbbet, amiben erőszak vagy szexualitás van. Ebből következik, hogy ha növelni akarják az olvasói számot ilyen dolgokról kell írniuk. Aztán persze mindenki panaszkodik, hogy jajj, de szörnyű ez a világ, tele van rossz és borzalmas hírrel de persze egy jó hír, mondjuk, hogy ültettek 10 fát vagy felhúztak egy játszóteret senkit sem érdekel. Tehát ez egy ördögi kör. Nos, mivel a facebookon is kirakom a cikkeket a két kép közül ezt a másodikat fogom berakni poszt képnek. Kíváncsi vagyok, hogy a nézettség megdönti-e majd a mindeddig vezető kínai nagy falat. Az elmélet szerint meg kéne. Sőt, még ha nem is írtam volna semmit hozzá, akkor is meg kéne, hogy döntse. Na lássuk, izgatottan várom!

komment


süti beállítások módosítása