90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2016.03.13. Jimbohumeister

Pár kép

Mikor beszálltam a taxi hátsó ülésére éreztem, hogy van valami a lábamnál. Gondoltam egy üres pet palack ezért nem zavartattam magam. Pár perc után mégiscsak arra jutottam, hogy átteszem a másik lábtérhez, hogy ne zavarjon. Mikor felemeltem láttam, hogy egy starbucks-os műanyag pohár, aminek az alján volt még kb. 1 dl lötty, úgyhogy inkább odaadtam a sofőrnek ne folyjon neki szanaszét a kocsiba. Ő csak annyit mondott a fejét csóválva, hogy "bad passangers, bad passangers" - rossz utasok. Vártam, hogy beletegye a pohártartóba, aztán majd kidobja egy benzinkútnál. Ehelyett inkább lehúzta az ablakot, kitartotta és 50 méter után finoman elengedte a középső sávban. Erről is a azok a csúnya utasok tehetnek mondtam magamban...

Volt egyszer egy hosszú hétvége kínai újévvel és vidéki kirándulással, megosztok pár képet róla.

dsc00243.JPG

 

A kínai újév ünneplése nagyon zajos és kissé büdös volt és a tömeg helyett a rég nem tapasztalt masszában találtam magam. Utcagyerekek, olcsó kaják és mindenféle furcsaság. A képek mellett a comment.

Szombat hajnalban indultunk Infanta nevű városba, ahova végül sajnos nem jutottunk el, utunkat állta egy földcsuszamlás ami pár hete esetleg hónapja történhetett és még nem hozták helyre az utat. Ettől függetlenül a városból kimozdulni mindig remek.

Egy dologról nem csináltam képet, pedig jó lett volna de már fáradt voltam a sok ki-be szállástól. Anno (4 éve) írtam róla, hogy a kosárlabda nagy népszerűségnek örvend a helyiek körében. A kisebb települések - 20 ház az út szélén - persze nem engedhetnek meg maguknak kosárpályát ezért csak egy palánkot állítanak fel, ami az autóút felé néz. A két sáv pont elég és egyúttal remek helyszín is egy kis pattogtatásra...

komment


süti beállítások módosítása