90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.06.15. Jimbohumeister

Valahol Malájziában

Az elmúlt három hétben nem túl sokat posztoltam, foghatjuk ezt lustaságra vagy alkotói válságra de most reneszánszát éli bennem az érzés, ami miatt elkezdtem a blogot írni, azaz tele vagyok élménnyel és energiával. Nagy lelkesedéssel és amatőrizmussal összevágtam Nektek egy rövid videót arról, hogy hogyan kurkásszák egymást a kis makik. Elég jó dolguk van, csak ülnek, nyammognak valami rügyön és fogadják a turistákat, akik jól teletömik őket mindenféle kajával. Én is így tettem, épp úton voltam, hogy elcsípjem az esti szentjános bogár showt a folyóparton de előtte megálltunk megnézni a majmokat. Valahol Malajziában készült a video.

Nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen vicces program, azt hittem csak gyerekeknek való de tényleg jó volt - vagy csak nem nőttem még fel, amit nem is bánnék nagyon. Egyik ismerősömmel állapítottuk meg, hogy mikor az ember gyerek felnőtt akar lenni, mikor felnőtt akkor pedig újra gyerek. Szóval mindig-az-kell-ami-nincs!

 afonok.jpg

A főnök szólni kíván!


Még több jópofa majmos képért menj a facebookra! Persze majd csak ha feltöltöttem...

komment


süti beállítások módosítása