90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.04.25. Jimbohumeister

Ami az egyiknek szemét a másiknak kincs

De mennyire igaz a fenti mondás! Ha már itt tartunk, akkor tobzódjunk kicsit a mondásokban. „Öröm az ürömben”. Mint írtam könnyen el tudok tévedni és olyankor bosszús vagyok, meg mindig megállapítom, hogy már megint nem néztem meg alaposan, hogy hogyan tudok eljutni A-ból B pontba, akkor amikor lehetett volna. De sokszor ilyenkor akadok olyan kincsekre, amik aztán feledtetik velem a bosszúságot. Így volt ez Lumpurban is. Bolyongásom során botlottam bele ebbe a piacba, ahol mindent árulnak. Használt koszos tányérokat, rozsdás fűrészlemezeket, koszos üres kólásüvegeket satöbbi. Szerintem még használt fülpálcikát és használt rágót is találok, ha jobban beletúrok valamelyik kofa szépen rendezett portéka kupacába.

Másik eltévedésemnél pedig zug óra árusokat találtam. Egyszerűen bepakolják a cuccot a csomagtartóba, leállnak valamelyik sarokra, csomagtartó kinyit, aztán ha jönnek a vámosok akkor csomagtartó lecsap és húzás. Sajna nem kérdeztem meg, hogy ilyenkor mi van, autós üldözés, vagy mi? Ezt már mindenkinek a saját fantáziájára bízom.

komment


süti beállítások módosítása