90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2014.05.09. Jimbohumeister

Zöldség-gyümölcs. Banánon, papayán és avokádón túl - V.

Összeszedtem egy utolsó kosárral a gyümölcsökből és tettem hozzá egy kis zöldséget is, hogy jusson minden vitaminból. Ebben a posztban igen rövidre fogtam a szöveges leirást. Csak a legfontosabb gondolataimat osztottam meg.

 valami.jpg

 

Longan és sayote. A sayota hasonlit a lentebbi guavára és mindketten leginkább egy elrontott körtét idéznek fel bennem.

 

Santol és okra. A santol főleg arra jó, hogy ha lenyeled a magot meg tudod mérni vele a bélmozgásod sebességét.

 

Mangosteen, patola és shahtoot. Utóbbit Indiában láttam, elég érdekesen néz ki. 

 

Lansones, sampaloc, siniguelas, cukornád és guava. Az egyik képen azt a daráló szerkezetet látjátok, amin átküldik a felvágott cukornádat.

 

...és a ráadás, ez nem tudom micsoda. Sőt senki más nem tudta megmondani, lehet nem is gyümölcs, lehet nem is ehető de érdekesen néz ki szóval megosztom. Még az is lehet, hogy találtam valami új fajt? Hmmm...

bohol 026.JPG

 

bohol 025.JPG

komment


süti beállítások módosítása