90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2013.09.12. Jimbohumeister

A csótánykirály

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy talán igaz sem volt. De. Sajnos igaz volt. Ma hajnalban lementünk barátosnéval az éjjel-nappaliba mert még tart a jet lag így az elmúlt pár éjszakán alvás híján csak ez meg a forgolódás maradt - pedig még egy Columbo epizóddal is bepróbálkoztam, amit egyébként nagyon szeretek de este bármikor el tudok aludni rajta. Lementünk hát a boltba, hátha egy kis kaja-pia és sétálás kombo segít majd az elalvásban de az nem volt benne a pakliba, hogy a boltban találkozunk a csótánykirállyal.

Nem pásztáztam a padlót, inkább a polcokat vizslattam, mikor szólt a barátnőm, hogy nézzek le. Akkora csótány volt pont a lábam előtt, hogy az felülmúlta az eddig látott legnagyobb utcai csótányokat is. Persze a bolti csótánynak több morzsa jut, esetleg egy-két csöpp red bull is de, hogy eddig még nem szúrt szemet egyik alkalmazottnak sem, azt nem hiszem. Olyan nagy volt, hogy csótányhoz képest viszonylag lassan tudott csak mozogni - vagy épp akkor fejezett be egy fél karéj kenyeret - ingerelt is, hogy rátapossak de a csúszósabb papucsomban voltam és féltem elesek rajta.

A kép kicsit csalóka mert a lábujjam fentebb volt - na meg kb. egy nulla kamerás mobillal készült neonfénynél - így kicsit kisebbnek látszik de nem mertem közelebb tenni a lábujjam mert még ráharap de valójában kicsit nagyobb volt a csótány a nagylábujjamnál. Mindenesetre ebben a jószágban már van fehérje rendesen - lehet ezért nem csapták még le, húsnak tenyésztik.

Photo0594.jpg

komment


süti beállítások módosítása