90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2013.01.24. Jimbohumeister

Random körkép Ázsiából - I.

Már javában tombol a január én meg önző módon csak ülök az élményeim felett megtartva őket magamnak, miközben kókuszvizet szürcsölgetek. Azt hiszem fel kell támadnom hamvaimból de addig is amíg ez sikerül és megfaragom a következő posztot felteszek pár saját képet Ázsiából. Ha már Fülöp-szigetek a bázis induljunk innan. A következő képet az ablakomból készítettem. Az az igen-igen jól kivehető sötét sáv nem más, mint szmog. A dolognak az a pikantériája, hogy a kép reggel 8-kor készült és minden reggel ezt látom. Vajon mi lehet estére a levegőben??? Jobb nem is belegondolni.

szmog.jpg

Retardáltak figyelem! Jobb lesz ha a fülöp reptereken nem vicceltek azzal a haveroknak vagy biztonsági őröknek, hogy bomba van nálatok mert akár 5 év börtönt vagy cirka 200.000 Hufos büntetést is kaphattok.

bombjoke.JPG

Ha már úgyis a reptéren járunk megleplek Titeket egy jeggyel és elrepülünk délre, Bruneiba - ez a kicsiny ország Borneo szigetén található. De spórolós vagyok úgyhogy csak fapados jegyet kaptatok ergo kaja majd csak leszállás után lesz. De akkor aztán ehettek bármit. Például ilyen szép, természetes színekben pompázó kenyeret. Nem tudom mit szeretnek annyira az ilyen színezett, mesterséges cuccokon de tény, hogy itt Ázsiában sok helyen láttam hasonlót. Lila és egyéb színekben úszó kenyereket. Nekem rossz ránézni is.

kenyer.JPG

Ez a sült krumpli viszont nagyon guszta és még finom is volt.

krumpli.JPG

Végezetül legyen egy kis építészet is. Gyönyörű mecset esti kivilágításban de lassan ideje lesz tovább állni.

mecset.JPG

Egy mosolygós arc Kínából,

DSC_0100.JPG

és egy jóképességű, aki a McDonalds-ban vágta a körmét, én meg takartam a kezemmel a krumplimat meg a burgert nehogy belerepüljön egy darabka.

koromvaga.JPG

Kínai újság borítóján. No comment :)

csirke.JPG

Amit itt láttok az Thaiföldön készült. Hívjuk őket nyilvános mosógépeknek. Kint állnak az utcán és kis pénzmag ellenében gondolom bármikor lehet használni őket - bár lehet, hogy éjszakára áramtalanítják, hogy ne zavarja a környéket.

thailand 468.JPG

komment


süti beállítások módosítása