90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.09.08. Jimbohumeister

Az élet még a koporsóból is szép

Titeket ki vagy mi vár otthon, mikor hazaértek? Engem egy szemét, egész nap koplalt moszkitó és nagyon azon van, hogy minél hamarabb behozza a napközbeni lemaradását. Már egy hete üldözöm de ügyesebb nálam, ráadásul mindig máshol van az elektromos szúnyogirtó mint kéne. Na de ami késik nem múlik! Mint tudjátok nemrég árviz volt itt Manilában - kb. 2 hónapja - amiról elég sok kép készült. Az egyik "kedvencem"-et lentebb láthatjátok, csak "A manilai árvizi hajós"-nak hivom. Jól látjátok, a férfi egy koporsóban evez mosolyogva. Végülis a lényeg, hogy egyelőre csak ideiglenesen kell használnia, miért is ne örülne.

guy_in_a_coffin.jpeg

Most csúnyán megszegtem az igéretem és nem az MRT-ról meg a jeepneykről irtam, mint utóbb igértem. Pfuj, na de majd legközelebb!

komment


süti beállítások módosítása