90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.08.12. Jimbohumeister

A gyorspetéző szúnyog

Egyszer volt, hol nem volt, nem is olyan rég volt. Volt egyszer egy tegnap. Ez a tegnap nagyon szörnyű volt mert találtam egy olyan hivatlan vendéget, akinek a legkevésbé sem örültem. Ráadásul a poharamban! Csak azt tudnám, hogy hogyan került bele, mert egy 2 literes flakonból töltöttem ki a vizet, oda meg egy gallonból vezetett az út, amit rendelni szoktam és a gallon elvileg és gyakorlatilag is le van fóliázva.

Az egyetlen magyarázat, hogy valami gyorspetéző szúnyog belepetézett egy gyorsan növő lárvát vagy mit a poharamba, mert amit kitöltöttem nem ittam meg egyszerre, a két ivás között viszont nem telt el olyan sok idő. Na jó, még az is lehet, hogy egy gyorsan és óriásit petéző szúnyog volt de más élőlényre nem akarok gondolni. Még jó, hogy le nem húztam az előző kortyokkal. Bár az is lehet, hogy valami társát már megittam :(. Remélem nem. Hogy konkrétan mi ez, nem tudom, Ha bárki felismerni vél benne valamit, meg ne írja nekem. Jobb ha nem tudom. Ezentúl csak szűrővel a számban iszok...

Ebből sem aranyhal lesz ha megnő, az biztos!

Az előző lakásban is voltak hivatlan vendégek. Kicsi hangyák, amik bárhova be tudtak mászni és sohasem láttam őket de mikor elővettem a kaját rögtön megjelentek. Olyan volt, mint a rózsaszin párducban a jelenet, mikor a párduc át akar kelni a teljesen kihalt úttesten. Sehol egy autó de amikor leteszi a lábujja hegyét az útra ezer autó száguld el. Az új lakásban ilyen hangyák nincsenek de vannak szúnyogok, meg kis muslica szerű szerzetek, amik a csukott hűtőmbe is bejutnak - gyanítom rossz a szigetelése - így ni.

DSC_0024.jpg

A hűtőben szerencsére üzemi hőmérsékletük alá kerülnek és kinyúvadnak.

DSC_0025.jpg

komment


süti beállítások módosítása