90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.08.05. Jimbohumeister

Monty Python élőben

Mikor jegyet váltottam a Fülöp-szigetekre nem tudtam, hogy ez egyben egy gigantikus, élő Monty Python show-ra is belépő. A híres hülye járások minisztériuma nyomán szerintem itt megnyitották a hülye nevek minisztériumát. Azt hittem az eddigi tapasztalataim már nem tudják überelni de úgy érzem tévedtem és mégiscsak van új a nap alatt - a nevekről előzőleg itt írtam: http://90milliofulopke.blog.hu/2012/01/27/nevek_29

Hogy miért is írom ezeket a sorokat?

Fogorvost kerestem magamnak rutin vizsgálatra, akkor találtam rá Dr. Szerelemre. Egész pontosan Dr. Szerelem Öröm Infante-Paras doktornőre. Itt ugye bármilyen nevet lehet adni egy élő és érző emberi lények, akár Barom is lehet a keresztneve de tényleg. Ezért kaphatott a doktornő is ilyen nevet - mert a Szerelem az női névnek számít. Itt egy kép ha nem hinnétek, hogy létezik ilyen:

drlovejoy.jpg

Akárhogy is próbálom lefordítani ez jön ki: Dr. Szerelem Öröm Infante-Paras

Mondjuk a Szerelem és Öröm még egész jó nevek egy fogorvosnak. Legalábbis több embert vonzhat látatlanban, mint a Dr. Mészáros vagy Dr. Tömő de ezzel az Infanteval keverve valami pedofil képe ugrik be. Nem is csodálom, hogy a katolikus egyház besokallt és már nem hajlandó olyan nevekre keresztelni ami például egy rajzfilmfigura neve.

komment


süti beállítások módosítása