90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.03.14. Jimbohumeister

Megszületett!

Úgy látszik március hava a rekordok döntögetésének hónapja lesz számomra. Ebben a hónapban megdöntöttem a blogolási rekordomat - ez már a 7-ik poszt. Megdöntöttem az utazási rekordomat. Elmentem A pontból B-be tömegközlekedéssel, amihez kellett két jeepney, két magasvasút és egy tricikli - mondanom sem kell, hogy a tricikli annyiba került, mint az előző négy összesen. Ettem a pizzahutban valamit, ami akaratomon kívül hozzásegített ahhoz, hogy a f*s*si rekordomat is megdöntsem. És ha már a döntögetésnél tartunk... :) - mindenki gondoljon azt amit akar. Itt a március, döntögessetek Ti is! Nem utolsó sorban elkészült az első szmog műalkotásom is - újdonsült rajongóim bővebben olvashatnak erről az "Én már nem aggódom" című bejegyzésemben. Tömören a lényeg a következő:

légkondi filter a vásznam
szmog a festékem
és a légkondi távirányító az ecsetem

Továbbá kell még hozzá olló, cellux és papír, egy kis fantázia és gyakorlat. Az utóbbinak híján vagyok még de ezt könnyen lehet orvosolni. Csak idő és szmog kérdése, mindkettőből van bőven. Az első képekről elég annyit mondanom, hogy ezek művészi pályafutásom kezdeti szakaszában készültek. Itt még keresem önmagam és a témám! Szmogképeim barlangrajzai ezek. Ránézésre szerintem felveszi a versenyt egy modern festménnyel, amik kb. úgy néznek ki mintha véletlen ráborult volna a festékes bödön a vászonra. Csak kicsit vagyok elfogult. Majd bekereteztetem és felteszem netre, hátha valami elmebeteg sok pénzt ad érte. Nem is húzom tovább a sorokat, beillesztem a képet, fogadjátok szeretettel. A címe "A szétszerelt rakéta". Remélem átmegy a mondanivaló és Ti is mélyen átérzitek annak fontosságát. Az emberiség nagy és ősi kérdéseit feszegeti és dolgozza fel.

 

 A szétszerelt rakéta

Ha már előző soraimban visszakanyarodtam egy régi bejegyzéshez  egy kis morzsát még hozzáteszek a nevekhez - "Csak a fantázia szab határt" című poszthoz, igazából csak azért csinálom ezt, hogy reklámozzam itt magam. Ül mellettem egy srác, az a beceneve, hogy Bj - ejtsd Bídzsi. Minap megkérdeztem Tőle, hogy Te Bj, minek a rövidítése ez a becenév? Itt ülök melletted 3 hónapja és nem tudom mi a rendes keresztneved. Azt mondja, ez nem rövidítés, ez a keresztnevem. Sokféle névvel találkoztam már itt de azért ez engem is meglepett. Meg a csoportot is mert kiderült, hogy senki sem tudta a keresztnevét és mindenki azt hitte, hogy ez valami becenév. Van még egy ember a cégnél, akinek annyi szerencséje sem volt, vagy szüleibe annyi fantázia sem szorult, hogy legalább két különböző betűt válasszanak keresztnévnek. Őt Jj-nek hívják.

komment


süti beállítások módosítása