90 millió fülöpke országa

Élmények első kézből a fülöpökkel való találkozásról, helyi szokásokról, bennszülöttekről és a csodálatos Palawanról

Bejegyzések

2012.03.11. Jimbohumeister

Fülöpök krónikája - I.

Szegény ember vízzel főz! És lovat eszik! Tegnap jártam Metro Manila történelmi városrészében, amit Intramurosnak hívnak. A spanyolok alapították kb. 400 éve. Sajna itt sem tudtam elfelejteni, hogy Manilában vagyok - szemetes utcák, lerobbant épületek, tipikus 3-ik világbeli villanyvezeték hálózat, szerencsétlen roggyant gyerek és felnőtt koldusok. A terület elég nagy, ergo béreltünk egy lovaskocsit, hogy be tudjuk járni. Az út vége felé meginterjúvoltam a kocsist, mégis milyen az élete. Annyit sikerült kiszedni belőle, hogy ez az ötödik lova, az előző négyet már megette a család. Nem voltam benne biztos, hogy jól értettem úgyhogy megkérdeztem újra és azt mondta, hogy igen, egyiket valami baleset érte ezért megölte és megsütötte, a másik elkapott valami kórt, ezért megölte és megsütötte - ez mondjuk duplán bizarr, hogy beteg állatot ettek - a másik kettővel nem tudom mi történt de megsütötte. Hát ez van, egyik nap a kocsit húzza, másik nap meg főétel, itt nincs pazarlás!

Szerepek: idegenvezető és szakács versus munkaeszköz és táplálék

Az Intramurost védő fal, 100% hő és hangszigetelés - csak ne lenne nyitott

Már tudom honnan kerülnek fel a napiszar.hu-ra a képek

 Múlt és jelen

És a végére jöjjön a legjobb kép! A fal jelentős részének túloldalán golfpályát rendeztek be, ami biztos exkluzív de egy szép íves ütéssel könnyen át lehet ütni a falon a labdát, ezzel maradandó emléket szolgáltatva az arra járó turistáknak. Nem is tudom hogyan gondolták... Mondjuk ha egy kisgyereket fejbecsűr egy golflabda az biztos nem kezd el balhézni - addig amíg maghoz nem tér.

Vigyázat, alacsonyan szállnak a golflabdák! - az autós már gyakorlott lehet mert igen-igen a fal tövébe állt

 

komment


süti beállítások módosítása